FAQ

objednavka_gn.png
Objednávka
Jak objednat?
Vložte zboží do košíku v požadovaném množství kliknutím na tlačítko „do košíku“ a dokončete objednávku vyplněním potřebných údajů. Při problémech s objednávkou nás kontaktujte e-mailem na [email protected] nebo volejte na +420 227 272 401...
Jak se přihlásit do věrnostního programu Glami Client?
Jak si vybrat správnou velikost oblečení?
Velikostní tabulka s rozměry je umístěna pod každým konkrétním typem oděvu.
Jak uplatním věrnostní body Glamíky?
Po nasbírání dostatečného množství věrnostních bodů Glamíků je můžete uplatnit při dokončování objednávky. Sleva vám bude odečtena automaticky. Podrobné informace naleznete zde.
Zobrazit vše
platba_gn.png
Platba
Co mám dělat, pokud mám problém se zaplacením?
V takovém případě nás neváhejte kontaktovat na e-mail: [email protected] nebo telefonicky na +420 227 272 401.
Jak můžu zaplatit objednávku?
Při platbě bankovním převodem uhraďte částku na číslo účtu 2500234750/2010. Zboží bude zasláno po připsání platby na náš účet. Do variabilního symbolu zadejte číslo vaší objednávky. Při platbě pomocí platební karty online (GoPay) budete po dokončení...
Kdy obdržím daňový doklad?
Při zaplacení objednávky pomocí platební karty online (GoPay) nebo bankovním převodem obdržíte daňový doklad s vaší objednávkou. Při placení na dobírku obdržíte spolu s vaší objednávkou zálohovou fakturu. Daňový doklad obdržíte e-mailem po...
Zobrazit vše
doprava_gn.png
Doprava
Doručujete i mimo ČR?
Ano, doručujeme do všech zemí světa. Cena dopravy závisí na váze balíčku a zemi dodání. Pro více informací nás kontaktujte e-mailem na [email protected] nebo volejte na +420 227 272 401.
Jak mohu sledovat stav mojí objednávky?
V den odeslání vám bude zaslán e-mail se sledovacím číslem vaší objednávky.
Jaká je dodací lhůta?
U přepravců PPL a GLS 1-2 pracovní dny od odeslání, u Zásilkovny 2-3 pracovní dny. V rámci Prahy je možnost přepravy expresním kurýrem, zboží bude doručeno v den objednání. Objednávky přijaté do 13:00 hod. se snažíme odeslat ještě ten den. Objednávky...
Je možné expresní doručení zboží?
V rámci Prahy je možné dodání zboží expresním kurýrem. Objednávka bude doručena v den objednání, avšak pouze ve všední dny od pondělí do pátku, při objednání do 15:00. Poplatek za expresní doručení je 249 Kč.
Zobrazit vše
reklamace_gn.png
Reklamace a výměna zboží
Jak postupovat při reklamaci?
V případě reklamace nás kontaktujte e-mailem na [email protected] nebo telefonicky na +420 227 272 401. Poté vám bude sdělen konkrétní postup, jak dané zboží vyreklamovat. Ve většině případů bude nutné reklamované zboží s fakturou a žádostí...
Jak postupovat při výměně nebo vrácení zboží?
V případě výměny nebo vrácení zboží nás prosím kontaktujte telefonicky na +420 227 272 401 nebo e-mailem na [email protected]. Vrácení zboží je možné do 14 dní od zakoupení. Zboží musí být nepoškozené, v původním obale. Zboží zašlete na adresu: INTERSMART...
Zobrazit vše
slovnik_gn.png
Slovník pojmů
Zobrazit vše